donderdag 10 januari 2013

staaltjes

Ik heb niet alleen aan de mandjes gewerkt maar ook aan mijn staaltje. Zoals jullie wel weten ben ik gek op stalen stof.
Nou deze begint nu al aardig op te schieten.

 Heerlijk al die zachte kleurtjes. Dan heb ik zo'n zin in het voorjaar. Helaas volgens de weergoden wordt het toch nog winter. Schaatsen vind ik geweldig. Alleen sneeuw, nee da's niet zo mijn ding.






Ook nog even de kerstschilderijtjes vervangen.
Lang geleden gemaakt, ook van een patroon uit de Ariadne. Was heel leuk om te maken.
Nu had ik ook weer een mooi patroon gezien. Nelleke stuurde een link. http://jenkingwelldesigns.blogspot.nl/ en hier staan wel hele mooie patronen op. Ik heb ze besteld ik laat ze zien als ze binnen zijn. Maar van 1 dacht ik dat moet ik zelf eens proberen.
 Dus hier is hij.
Hij heet Steam Punk. Ik wil hem in bloemenstofjes proberen te maken. Tenminste dan moet er eerst weer 1 af zijn, dus ik kan nog even verzinnen.
Houdoe.











1 opmerking: