dinsdag 15 januari 2013

nieuw patroon

Ik had jullie beloofd mijn nieuwe patroon te laten zien.
Alleen de naam al is zo grappig.
Green tea & Sweet beans. Het andere patroon heet broken glass
 Alles ziet er zo netjes en uitgewerkt uit. Zoals hieronder, alles op ware grootte. Nu nog een leuke kleur verzinnen. Maar daar heb ik nog even de tijd voor.
 Hier zie je een aantal foto's van verschillende blokken.
Eerst wat afmaken. Ik zit ook te denken aan vrolijke kleurtjes. Iemand een goed idee. Meestal ben ik van de bloemetjes. Nou ik ga nog even genieten. Ik heb hem bij  Marina's Quiltcorner besteld en zij had hem volgens mij uit Houston meegenomen.
En ze zijn van http://jenkingwelldesigns.blogspot.nl/
En over het weer wil ik het echt niet hebben.
Houdoe

1 opmerking:

  1. Twee leuke patronen. Ik denk aan lente als ik het voorbeeld zie. Maar ja eerst iets afmaken......

    BeantwoordenVerwijderen