woensdag 9 januari 2013

mandjes & .......

Afgelopen week druk geweest met het maken van de mandjes.
 In totaal heb ik er 8 gemaakt.
Hier nog een close-upje. Ondanks dat ik veel heb gewerkt en veel thuis heb gesopt, heb ik lekker 's avonds zitten prullen.

Ik heb nu ook voor het eerst een quilt weggebracht naar de quiltwinkel om hem door te laten stikken.
De Pemberley was zo zwaar om hem door te pitten dat ik hem liet liggen en volgens mijn manlief werd het tijd dat er nu eens eindelijk 1 klaar was. Dus op zijn dringende verzoek vandaag maar gelijk weggebracht, afwachten hoe hij zal worden. Het gaat zo'n 6 weken duren. Zo gauw hij klaar is krijgen jullie hem te zien.
Ik ga nu nog even bij mijn collega's mandenmakers kijken.
Verder heb ik nog wel wat gedaan maar nog geen foto gemaakt vandaar de ........
Komt goed.
Houdoe.

9 opmerkingen:

  1. Weer prachtige mandjes!! Mooi rood is niet lelijk hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, vooral die roos. Mooi zo, die mandjes in 1 kleur.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super de mandjes van jou en dan in het rood hmmmmmmmm mijn lievelings kleur . maarja ik kan niet alles in het rood maken toch?
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een stel mooie erbij. Gaat lekker zo.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige mandjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen