zondag 27 januari 2013

kippetjes

Zou eerst gisteren zijn gaan schaatsen op de Binnenschelde in Bergen op Zoom maar dat werd afgelast. Ik balen. Ik zou met m'n zwager een kleine toer gaan rijden. Dus niet. En om mijn teleurstelling iets te verzachten, heb ik maar de quiltwinkel opgezocht. Werd het toch nog een leuke dag. Waarom? Omdat ik aan een nieuwe uitdaging begonnen ben.
Genaamd KAKELBONT van Bobbin.
Ik kon het weer niet laten en toen zag ik deze helemaal
klaar hangen.
En dan ben ik van slag. Want laat ik nu helemaal niets voor de Pasen hebben. Ja, jullie raden het al, gekocht.
Vanmorgen op bed kon ik niet meer slapen. Dus ik eruit.
En alles bij elkaar gezocht. Nu blijkt dat ik bijna geen geel heb. Dat blijk ik niet te gebruiken. Maar een paar jaar geleden was ik wel lid van een stoffenclub en daar zat nog genoeg geel bij.
Ik heb nog nooit siersteken gebruikt en met vlisofix  heb ik ook nog nooit gewerkt maar alles natuurlijk wel in huis. En met een lading borduurgaren, wat wil je moeder, zus en andere zus en ik ook die borduren allemaal, genoeg borduurzijde in huis.
Ben ik begonnen. Manlief moest werken dus de tijd aan mezelf.

En hier is het resultaat.
Ik heb nu 1 hartje klaar. Voor mijn gevoel kan het nog wel wat netter maar alle begin is moeilijk.
En het is echt leuk om te doen.
Zo jullie zijn ook weer op de hoogte.
Ik ga gauw verder.
Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Op de foto zie je natuurlijk niet wat jij van dichtbij ziet, dus ik vind jouw hartje wel leuk. Tja, geel heb ik eigenlijk ook niet in mijn voorraad, constateer ik nu. Heel toevallig, want ik houd wel van geel. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de foto ziet het er goed uit.
    De kippen zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg grappig quiltje, mooi.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen