woensdag 26 december 2012

mandjesdag of niet

Voor iedereen nog fijne dagen gewenst.Vandaag mandjesdag of niet of zondag. Wie het weet mag het zeggen. Ik ben niet zo van de feestdagen. Wel gisteren een gezellige dag bij mijn zus gehad en lekker gegeten.Ze had een lekker voorgerecht van meloen met ham met daarover een heerlijke dressing. Lekkere soep. Heerlijk vlees en groenten van dit jaargetijde. Een heerlijk chocoladetaart oftewel een caloriebom nog ijs en slagroom erbij en koffie na. De jongens werden ook nog verrast met een bioscoopbon.

 Aan het einde van de week weet ik niet welke dag het is omdat er twee zondagen tussen zitten.
Maar ik heb van collega's begrepen dat ik niet de enige ben.
En omdat het eigenlijk woensdag is laat ik mijn mandjes vandaag zien en zo heb ik weer een houvast.

 Ik heb er 8 gemaakt deze week. Ben wat dagen vrij geweest en had wat voorbereid zodat ik lekker door kon werken. Nog even van dichtbij.
De onderste is niet zo scherp.
In totaal heb ik er nu 17, tenminste als ik goed geteld heb.
Ik ga eens kijken of er meer mandjes zijn geplaatst.
Houdoe.

2 opmerkingen:

  1. Ben nu pas mijn mandjestoer aan het maken,...

    Deze zijn wel erg leuk,...ik geloof dat ik een beetje flieft ben,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy ook voor jou, Bert en de jongens nog hele fijne dagen gewenst.Je mandjes zien er weer top uit.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen