dinsdag 18 december 2012

de laatste inkopen


Ik zou eigenlijk heel graag willen bezuinigen op het kopen van quiltspullen. Maar dat is zooooooooo moeilijk. Dus eigenlijk zou ik vanaf volgend jaar als ik wat koop dit moeten opbiechten. Maar ik laat eigenlijk altijd zien wat ik heb gekocht dus hoef ik ook niet te biechten. Nu zullen jullie denken waar komt dat nu weer vandaan. Nou, ik heb een kastje gekocht zo'n plastic ding waar heel veel quilt spullen in kunnen en dan ga ik opruimen en schaam ik me een beetje over de hoeveelheid spullen die ik er weer bij heb gekocht. Zoals wat er vandaag weer binnenkwam.
Ik zal het even laten zien.
 De stof die je hier ziet heb ik twee weken terug gekocht.
Alles komt van Petra Prins via het www.
Ideaal en o zo verleidelijk.
De mal is van het patroon van Material Obssesions. Daar heb ik zo'n twee weken terug ook over verteld. Het onderstaande panel had ik al zien staan maar in het echt is het nog veel mooier. Dus Nelleke echt de moeite waard. Ik heb met beide weer zoveel plannen en ideeën maar eerst wat afmaken.
Zoals deze bijvoorbeeld. Daar werk ik met veel plezier aan. Het zorgt er ook voor dat ik het volhoud tot het voorjaar.
 Gelukkig heb een paar grote zonen die kunnen me altijd helpen met dit soort dingen. Vinden ze ook heeeeel leuk.
Mijn stofjes beginnen wel op te raken dus ik moet telkens weer wat bij elkaar zoeken. En uit de staaltjes kunnen niet zoveel octagonnen. Misschien komen er deze maand nog staaltjes binnen in de quiltwinkel. O nee, daar ga ik weer.












 En dan wil ik jullie nog wat laten zien. Zo'n grappig iets.
Mijn man heeft zijn kerstpakket gekregen en ik ben altijd heel nieuwsgierig naar wat er in zit. En ook dit jaar zaten er weer lekkere dingen in maar ook iets heel leuks, heerlijk kitsch. Komt ie.
Ik vind dit zo'n grappig tasje.
En er zaten ook twee kookboekjes in met heel veel lekkere recepten.
Volgende week maar eens gaan proberen.
Nou . dat was het weer voor vandaag.
Houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wil. Het tasje herken ik uit het kerstpakket van mijn dochter. Ze was er erg blij mee. Het is ook erg leuk. Vergeet je daar Jane niet. Tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit met verbazing naar de foto te kijken waar je zoons(?) de top omhoog houden? Ik zie er benen onderuitkomen, maar dan zou die persoon een HEEEEEEL lang lijf hebben?? Staat er een zoon achter of iemand op een stoel? Prachtige stoffen en top trouwens.Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook te leuk allemaal!! Ik hoef niet te biechten want ik mag niet meer,... Eerst opmaken en afmaken,..

    BeantwoordenVerwijderen