donderdag 29 november 2012

op mijn kiezen bijten

En waarom. Lees ik op het blog van haar http://phebeandjane.blogspot.nl/ weer een verhaal over de mandjes. Nu heb ik al een patroon liggen namelijk deze.
En ik probeer al weken sinds ik hem heb gekocht er niet aan te beginnen. Maar ik vind ook deze. De mandjes van Supergoof  zo leuk en daar heb ik de mallen al voor klaar liggen.
En dan deze natuurlijk.
 Ook dat boek ontbreekt niet in mijn boekenkast.

Wat moet ik nu?????
En tot overmaat van ramp heb ik eigenlijk al een mandjes quilt gemaakt bedenk ik me nu.

Maar die is al zo oud dat ik hem niet meer zoooo vind.
Wat nu. Doe ik mee of bijt ik nog wat langer op mijn kiezen.
Wordt vervolgd.
Houdoe.

5 opmerkingen:

  1. Niet langer meer op je kiezen bijten (is slecht voor je tanden ha, ha) maar lekker eraan beginnen. Vooral doen wat je leuk vindt, het leven genieten. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy komt dat berichtje bij phebeandjane jou goed uit nu kun je zo mee gaan doen want een bevlieging is het niet omdat je van de zomer toch al aan een mandjesquilt wilde beginnen.En met elkaar via de PC is echt stimulerend om te doen.Ben alleen benieuwd welke het word want je hebt keus genoeg.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet meer bijten maar gewoon lekker DOEN!
    Veel plezier!
    Ik zou ook nog wel een mandjesquilt willen maken,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry dat ik je twijfels heb vergroot.... Maar, je hoeft toch niet meteen 432 mandjes te maken, net zoals Ingrid? Ik kijk gewoon waar ik strand. Ik probeer er elke week 7 te maken. Da's niet teveel, toch?
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen