maandag 15 oktober 2012

Woudrichem

Ben net terug uit Woudrichem. De tentoonstelling was erg mooi. Ook heel erg maakbaar. Wat je ziet kun je maken. Ben samen met Nelleke geweest van http://nellekequilt.blogspot.nl/.
Hier een paar van mijn favorieten.

De sterretjes, hoe kan het ook anders maar die rand. Die is helemaal met broderie perse gedaan. Wat een werk.

Ursula's Mosaic van Quilt it & Dotty. Helemaal geweldig en wat nu zo vervelend is, ik heb het patroon al een hele tijd in de kast liggen.



En deze dan. Al die hexagonnetjes. Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen.
En deze daar waren Nelleke en ik het ook over eens, moet je echt van dichtbij bekijken alles tot in detail heel mooi gemaakt. Van lieveheersbeestje tot paraplu tot pinokio. Wat heeft zij een pracht stuk afgeleverd.
En dan nog een aantal die me erg aanspraken qua kleur en patroon en dan waren er ook nog een paar waarvan de foto is mislukt dus  die kan ik helaas niet laten zien.

 Ik ga nog even nagenieten.
Houdoe.


4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ursula heb je zeer al geknipt....... Nelleke heb je haar we in kunnen houden.... :)grapje. Prachtig en inderdaad de eerste met sterren en de hexagonnen springen er voor mij ook uit.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend quilt. Die met de applicatie is prachtig met al dat doorquiltwerk en die ronde (2e van onderen) is net een kerkraam ...schitterend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willy we kunnen zeggen dat we genoten hebben vandaag om zoveel mooie quilts te kunnen bekijken en volgende week gaan we het nog eens dunnetjes overdoen in Rotterdam!Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om een verslag te zien van de quilt tentoonstelling in Woudrichem, wat een mooie quilts.
    leuk blog heb je en ik wil je graag blijven volgen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen