woensdag 10 oktober 2012

rozen staaltje

Staaltjes rozen. Ik ben er afgelopen week weer mee verder gegaan en hier is het resultaat.
Heel leuk werk om te doen, vooral die zachte zoete  kleurtjes, spreken me erg aan.
Wat heb ik verder nog gedaan. Ik heb ook weer wat sterretjes gemaakt. Die had ik afgelopen zomer mee op vakantie genomen maar verder weinig meer aan gedaan. Toen ik bij een aantal quiltsters de sterretjes voorbij zag komen en ik bij mezelf dacht die heb ik ook nog.
Ik heb de mallen van Petra Prins gebruikt en dat werkt prima.
Hier zie je mijn sterretjes. Ze staan ook in dit boek.
En ze hebben in de quiltmanie gestaan van een paar jaar geleden. Ik heb van alles wat gebruikt en nog niets aan elkaar gezet.
Dit zijn mijn sterretjes.
Ik durf ze ook nog niet aan elkaar te zetten omdat ik de verschillende vormen een beetje wil verdelen.
En dan heb ik nog een probleem. Ik probeer uit alle macht niet aan mijn mandjes quilt te beginnen maar het wordt steeds moeilijker. Ik zou zo graag................heb al van alles uitgezocht ik mag van mezelf niet naar de quiltwinkel voor achtergrondstof, want als ik voldoende had liggen achtergrondstof had liggen was ik al begonnen.
Ik probeer sterk te zijn.
Ik ga wel volgende week naar Woudrichem om naar deze tentoonstelling te gaan kijken.
http://www.scheringeninslag.com/page/view/id/143 ben erg benieuwd hoe het eruit ziet.
Ik laat jullie nog weten hoe het was en of het mij lukt niet te starten met een nieuwe quilt.
Houdoe


1 opmerking:

  1. Je bent met 2 mooie projecten bezig.
    De mandjes zou ik maar ff in gedachte laten !

    De rozenstofjes zijn mooi.
    En de variahexjes zien er ook erg goed uit.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen