maandag 22 oktober 2012

op zoek naar een boom

Ja, ik ben op zoek naar een kerstboom, Niet om binnen te zetten maar om op te hangen. Jullie zullen wel denken die spoort niet. Eerst in september de pepernoten in de winkel en nu al een kerstboom. Ik zal het laten zien. Ik wil natuurlijk ook cadeautjes onder de boom maar die heb ik al gevonden. Tenminste als mijn ideeën goed tot uitvoering komen.


 Onderaan de tweede hexagonnen kan wil ik een mooie kerstboom dat betekend dat er veel gebladerd wordt door allerlei tijdschriften en dat is me toch leuk. Nu heb ik wat op het oog maar dat moet nog  verder uitgedokterd worden. Wordt vervolgd.

Ik heb ook nog wat sterretjes gemaakt om maar even in de kerst sfeer te blijven.
 Ja. kerst valt vroeg dit jaar.
Ik zag bij quilting jeanet dat ze er ook geen weerstand aan heeft kunnen bieden. Ik vind het heel leuk om al die verschillende voorkeuren te zien.
Houdoe.

P.S. Wat was het toch heerlijk weer vandaag. Hebben jullie er ook zo van genoten. Nou ik wel.





3 opmerkingen:

  1. Hallo Willy je quilt is mooi aan het worden vooral met de biesjes ertussen je bent er al flink mee bezig geweest.Ben benieuwd hoe je volgende blok zal worden.De sterretjes zijn ook heel leuk.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die kerstsfeer en leuke dingen komen er voorbij. Ook ik ben bezig voor de kerst en zet een mooi kerstcd op.....zo kom je helemaal in de stemming. Je sterretjes zijn super en wat leuke quilt maak je.......lukt het om het voor de kerst af te hebben?

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hexagonnetjes op de laatste foto zijn errug mooi en ja ik heb ook heerlijk genoten vandaag van dit prachtige weer. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen