vrijdag 19 oktober 2012

mijn dear jane bloemetje

Gisteravond naar de Dear Jane Bee geweest. Het was erg druk en gezellig. Volgens mij was het Mariette die een taart had gemaakt. En zij heeft ook een leuke Dear Jane. Zij maakt  hem van dierenstofjes.Ik heb vandaag al mijn rij C blokken die ik af heb maar eens op de foto gezet. Aan deze rij ben ik nu bezig.



Ooh, ik moet ook weer wat opbiechten. Er waren weer nieuwe stalen in de quiltwinkel.
en zoals jullie vast wel weten ben ik verzot opstofstalen. Ik was gisteravond helemaal blij met mezelf had namelijk niets gekocht.
Maar helaas ze bleven roepen en ik zat te denken.
Voor Ursula's mozaik.
Voor een Mariners Compass.
Voor de Trick or Treat quilt.
Ik zal ze even laten zien.
Of wat denken jullie van een Log Cabin.
Ik ga er nog even van genieten
Houdoe.

2 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes heb je gemaakt en de stofjes....heeeel mooi en ik ben benieuwd welk patroon je kiest.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie blokjes gemaakt en wat zijn we toch altijd weer blij met die lappies...............gr.\conny

    BeantwoordenVerwijderen