donderdag 25 oktober 2012

beurs bezoek

Vandaag naar Rotterdam geweest. De handwerkbeurs. Er stonden jammer genoeg niet zoveel quiltwinkeltjes. Wel een aantal favorieten van ons.




Bij Atelier Bep heb ik de Marti Mitchel mallen gekocht om deze twee bovenstaande quilts te kunnen maken. Ik ben weg van de mallen deze werken zo prettig. Niks plakken. Niks malletjes uitknippen. Gewoon lekker tijd besparen. En die krans wil ik ook nog.........
Het andere patroontje is gewoon leuk.

En deze borduurwerkjes, dat waren ook zulke lieverdjes. Nee, ik heb ze niet meegenomen.
Dit heb ik wel meegenomen. De grotere lappen bij Aztec rose, die waren lekker afgeprijsd en mooi van kleur en die andere riepen ook naar mij.
En dan heb ik nog een foto gemaakt bij Serendipity. Deze quilt stond in de Quiltmania van alweer een tijdje geleden. Maar prachtig gemaakt met Japanse stoffen. Ik mocht een foto maken. Heb de Quiltmania ook liggen. Dus weer 1 in het rijtje van ooit......
En bij deze winkel hadden ze zulke mooie kleine quiltjes http://www.farmyardwinkel.nl/.
Dat was het weer. Genoeg inspiratie opgedaan om weer lekker te gaan prullen.
Houdoe.

2 opmerkingen:

  1. Ik kan helaas niet gaan, dus geniet van je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn mooi gelukt vooral de stand van Bep en we hebben er weer een leuke dag opzitten.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen