zaterdag 1 september 2012

veel te veel


Vandaag voor de eerste keer naar Quilt it & Dotty geweest. Naar de open dag. En daar hing een prachtige quilt. Ik heb gevraagd of ik een foto mocht maken. Geen probleem.


Het wordt een BOM quilt.  Ik ben er helemaal weg van. Ik heb me niet opgegeven. Heb al teveel liggen maar ik krijg hem ook niet uit mijn hoofd.
Wat heeft ze een gezellig huis en wat een gastvrij ontvangst.
Ik heb ook nog wat blogsters ontmoet. En ik ben helemaal weg van de huisjes quilts van Merian van http://merian-therosecottage.blogspot.nl/
Ik heb hem in het echt gezien werkelijk schitterend. En ik heb Anita ontmoet van deze blog
http://www.vlijtige-handjes.nl/ Zo leuk om al die mensen in het echt te ontmoeten. Ik ben natuurlijk niet weggegaan met lege handen. Feitelijk zat mijn tasje vol.

Weer een patroon. Ja, hoor. Ik stond al buiten en ben teruggegaan voor het patroon van de baskets & stars. En nu stop ik met kopen en wordt het tijd dat ik wat ga maken of eigenlijk iets afmaken. Ik heb van alles liggen gesorteerd in zakken. Ik ga niet vertellen hoeveel ik nog wil maken. Dat zien jullie vanzelf wel. Hier zit in ieder geval weer een rand aan.
Ik ga nog even de andere blogs lezen.
Houdoe en voor straks welterusten.
 Willie


4 opmerkingen:

  1. Hoi Willie,

    Ook ik was gisteren bij Dorry, maar heb je niet gezien. Ik heb me wel opgegeven voor de poeziequilt. Het was er inderdaad leuk, en ik heb er ook al een verslagje van gemaakt. Misschien zien we elkaar nog eens? Ik ga je in ieder geval volgen, lijkt me wel gezellig

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel gezellig. Deze Yoyo is een zusje van mijn Poesieplaatjes. Hij is zo leuk!!! maar ik ben gevallen voor de Christmas Wool. Oh ..... en nog niet snijden in je prachtige buit hè :)Je Dear Jane wordt prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat er geen foto van jezelf op je blog staat !
    Vermoedelijk heb ik je ook gezien.
    Anita en Merian heb ik ook gesproken.
    En ja, het was gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Willy ik kan zeggen dat we een leuke morgen gehad hebben en voor herhaling vatbaar.De stofjes zijn weer echt in jou stijl en supermooi.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen