zondag 30 september 2012

staaltjes

Een tijdje geleden kocht ik wat rozen staaltjes. Zoals deze.
En ik kocht deze.
Het was even puzzelen om de rozen zo mooi mogelijk uit te laten komen en om de staaltjes zo goed mogelijk te gebruiken. Ben ik voor de octagon gegaan.
En dat ziet er dan zo uit.
Met nog vele andere staaltjes stof erbij kon ik de verleiding niet weerstaan om te beginnen. En dit staat er tot nu toe in elkaar. Ziet er een beetje vreemd uit van vorm maar ik ben hem aan het recht trekken.
Het is leuk om te doen en ik wordt helemaal vrolijk van de kleurtjes. Dan blijft de zomer toch nog wat langer duren.
Ook vandaag heerlijk genoten op mijn fietsje. Heb ik volgens mij nog niet verteld. Ik heb een nieuwe fiets en wel deze.
In mijn jonge jaren had ik er ook 1, en nu fietste ik wel eens op de MTB fiets van manlief. Totdat ik toch wel graag wat meer wilde gaan fietsen en we besloten om de knoop door te hakken en er 1 voor mezelf aan te schaffen. En net als zo'n dag als vandaag is het genieten op mijn fietsie.
Hopelijk is het morgen ook goed weer, kan ik nog een rondje maken.
Groetjes en Houdoe.








2 opmerkingen:

  1. Heerlijk met dit weer op de fiets. Geniet er maar lekker van . Je octagon's worden mooi. Succes er mee. Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooie top, erg mooi patroon.
    Veel plezier met je nieuwe fiets.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen