zaterdag 22 september 2012

druk maandje

Het is weer even geleden dat ik wat heb geblogd. Ja, bij mij op het werk was het ernstig druk en dan ben ik blij dat ik 's avonds op mijn bankje kan liggen. En dan niet te vergeten de verbouwing. Eens kijken. Een nieuwe vloer in de bijkeuken, een nieuwe vloer in de hal en een nieuwe keuken tel daarbij een 32urige werkweek en dan heb je mij gevloerd. Er was echter 1 voordeel poetsen had geen zin.
Ik ben dus afgelopen week weer begonnen met wat te prullen en zie hier het resultaat.
 Ik ben weer met een kerstquilt begonnen een beetje zoals Dorry's Yoyo's. Dat vond ik een heel leuk patroon. Kerststof genoeg dus dacht ik dat ga ik maar eens proberen. De hexagonnen zitten nog niet aan elkaar. Gewoon even kijken hoe het eruit ziet.
 Ook nog even de tuin in gedoken en een kransje gemaakt van mijn favoriete bloemen.
 En een begin gemaakt met mijn staaltjes van de rozen. Hier heb ik er al een aantal van aan elkaar staan. Ik vind het heerlijke om met deze romantische stofjes te werken.
 En ik ben begonnen om mijn vingerhoedje door te pitten, ook weer leuk om te doen.
O ja, bijna vergeten, ik ben ook nog naar de Dear Jane Bee geweest. Dan maak ik tenminste weer een blokje af. Ik ben vergeten of ik de laatste rij heb laten zien. Laat hem nog wel even zien.
De onderste heb ik er als laatste aangezet. Ik ben weer met veel teveel bezig maar wat moet je anders met je vrije tijd doen.
Groetjes en Houdoe



3 opmerkingen:

  1. Leuk à la de yoyo's van Dorien eigenlijk. Heerlijk hè met die romantische stofjes werken. Het is zo leuk. Nog even en dan is het genieten van je nieuwe keuken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willy ik vond je kerstman superleuk en ik ben benieuwd wat het tweede blok gaat worden.Bloemschikken heb jij echt wel in je vingers ik denk dat ik bij jou daar wel les in kan komen nemen.Groetjes en tot de volgende keer Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dein Dear Jane Quilt wird wunderschön.
    Die Farbwahl gefällt mir sehr gut.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen