vrijdag 20 juli 2012

weer creatief bezig geweest

Ja, na zo'n vakantie ligt er weer werk te wachten zoals de tuin weer op orde brengen. Er moest wat gesnoeid worden en wat doe ik dan met tuinafval. Nou bijvoorbeeld dit.
Fleurt de boel gelijk van op. Ben ook nog gaan quiltshoppen (is dit een woord) maar goed ik had dringend voorraad nodig.
Ik kreeg ook nog een boek van Nelleke waar ik mee ben gaan shoppen. Ik ben al een tijdje verliefd op de quilt die op de voorkant en achterkant staat. Kan voor mijn gevoel alleen niet de juiste stof vinden.

 En dit heb ik nog gedaan. Mijn Pemberley is gedubbeld. Gelukkig heb ik een grote tafel. Maar hij is klaar dus nu kan het quilten beginnen. Eerst mijn vinger laten genezen van het dubbelen.
Groetjes en Houdoe. Vandaag vroeg naar bed de vakantie is weer voorbij morgen weer werken.

1 opmerking:

  1. Hallo Willy jij hebt er wel de turbo op staan nu al de quilt geregen!!Mooi bloemstuk heb je gemaakt veel plezier met quilten.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen