maandag 16 juli 2012

ik ga op vakantie en neem mee.

Ik ben weer terug van vakantie. Ik durf het bijna niet te zeggen maar we hebben prachtig weer gehad. Het liefst vandaag nog terug maar helaas.We zijn naar Frankrijk geweest. In La Roque-sur-Ceze. Op een leuke camping La Vallee Verte. En als voorbereiding heb ik wat doosjes klaargemaakt om mee te nemen. Maar liefst 3, ik zou eens te veel tijd hebben.
Ik had mijn 3hoekjes meegenomen, de sterretjes van Petra Prins en ik had een leuk patroon hier gevonden www.mccallsquilting.com. Zij hebben leuke gratis patronen. De mijne heette Baby Bows.
En meestal neem ik op vakantie iets nieuws mee om te beginnen. Nu zag ik op een site verschillende manieren om ze te verwerken. Hier komen ze.



Deze heb ik dus al gemaakt maar wat nu, welk model ga ik gebruiken. Ik heb veel scrap stukjes gebruikt van 5 x 5 cm, paste precies, dus geen nieuwe stof hoeven te gebruiken. Ook de stofjes van de stoffenclub worden nu gebruikt. Die zijn 10 x 10. Dan houd ik nog 1 blokje over, misschien voor de rand of voor een vingerhoedje.
En dan ben ik met de volgende verder gegaan.
Allemaal 3hoekjes. Lekker makkelijk en ook hier kan ik weer lekker van genieten. En dan ben ik ook aan de sterretjes van Petra Prins begonnen, is ook leuk om te doen alleen wat ik bedacht had is niet naar mijn zin dus daar moet ik nog wat mee.
En dan was er natuurlijk nog van alles te zien op de vakantie. Ik zal wat laten zien.





We hadden de mazzel dat de Tour maar 10 km. bij ons vandaan langs kwamen en wat doe je dan met 3 fietsfans, dan ga je kijken. Wat een ervaring, renners zwaaiden naar ons. Ze reden nog niet hard want ze waren net vertrokken, vele toeters en bellen.
Heb nog meer foto´s maar dan wordt het een latertje vanavond en dat zal ik jullie niet aandoen.
Ik zit nog met een quiltprobleempje maar daarover komende week meer.
Nou 1 tipje van de sluier dan.  Ach wat, ik laat ze allemaal zien. Deze
of deze
 of deze
 of deze

Snappen jullie nu dat ik een beetje gek van mezelf wordt. Gemaakt met de mallen van Clover.
Ik stop er nu echt mee. Ik ga dikke sokken en een vest opzoeken en ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
Groetjes en Houdoe.

1 opmerking:

  1. Hoi Wilhelmina,

    Ik vind van de 6kantjes de bovenste versie het mooist, da komen de stofjes het mooist tot zijn recht

    Groetjes Inge1nl

    BeantwoordenVerwijderen