dinsdag 17 juli 2012

een mooi boek



Wat ik gisteren nog ben vergeten te vertellen. Ik heb in de vakantie een heel mooi boek gelezen. Het gaat over een breiwinkel.
Ik zal het laten zien.

Ik mag graag lezen. En van tijd tot tijd zijn er boeken die  blijven hangen. Zoal het boek "de Breiclub".
De Breiclub Een heel bijzonder boek.


Ook de Appelboomgaard van Denise Hunter was een mooi boek.
En als ik naar Frankrijk ga kijk ik ook altijd naar tijdschriften en die gaan ook mee naar huis.







Weer genoeg idee├źn om wat mee te gaan doen.
Houdoe.

1 opmerking:

  1. Hallo Willy blij dat ik je weer tegen kom op je blog,zo te zien is de vakantie leuk verlopen.Mooie werkjes laat je hieronder zien je hebt niet stil gezeten.Ook de tijdschriften zullen wel weer voor de nodige inspiratie zorgen als ik ze zo eens bekijk.En als je een mooi boek onder handen hebt dat is ook heel ontspannend een mens kan nu eenmaal niet altijd met stofjes in de weer zijn.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen