zaterdag 2 juni 2012

een nieuw boek

Vandaag een telefoontje en wat ik niet verwachtte was dat mijn nieuwe borduurboek was binnengekomen. Het is een Frans boek met Nederlandse merklappen erin. En aangezien ik een groot fan ben van merklappen was ik meteen verkocht toen ik het boek zag.
Ik zal het jullie laten zien.



Dit is de voorkant.



Hier zie de binnenkant.
Er zit een doosje in met al de patronen die in het boek staan.
Voor elk patroon een duidelijk tekening.










Rechts het voorbeeld en links de kleuren waarin het is gemaakt.
Alles wel in het Frans geschreven maar met een beetje moeite moet dat wel lukken.





En hier nog een tekening van dichtbij.
Ik weet eigenlijk niet of dat mag maar vooruit.
Te koop bij mijn favoriete quiltshop.







Als dit geen reclame is maakt me niks uit. Ik ga lekker genieten. En als het dan morgen toch slecht weer is misschien wel eens wat bij elkaar zoeken.
Ik heb ook nog wat gemaakt vandaag. Wat kosten sommige blokjes toch een hoop tijd. Maar met dit blokje klaar heb ik weer een rij af. Nu nog aan elkaar zetten.
Ik ben ook weer een doosje aan het vullen. Met sterretjes van Willyne Hammerstein. Ik vind haar quilts zo mooi en elk ietsie pietsie stukje kun je gebruiken. Maar daarover later meer.
De komende tijd, tijd genoeg met al die voetbal. Ik heb geen hekel aan voetbal maar wordt helemaal kriegel van al die voetbal reclame. De score van afgelopen week, een hoop voetbalplaatjes, voetbalclips en vandaag lag er een oranje slinger in de bus. O ja en dan heb ik nog een raamsticker gekregen, Joost mag weten waarbij. Sorry, ik ben wel vaderlands lievend maar soms.............wordt het mij teveel.
Groetjes en Houdoe.


1 opmerking:

  1. Oh dit boek met Samplers. Die ga je toch niet in de kast zetten!!!!! Leuk blog. Ik ga je volgen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen