vrijdag 1 juni 2012

bloemetjes

Ik ben gisteravond weer naar de Dear Jane Bee geweest. Was weer erg gezellig. Dat zorgde er ook voor dat ik weer wat bloemetjes blokjes heb gemaakt.  Ik zal ze even laten zien.

Ook mijn vingerhoedje heeft weer een paar rijtjes bij gekregen. Ik heb nu 600 vingerhoedjes aan elkaar zitten.
En dan nog een paar echte bloemetjes. Ik kan het niet laten.
Ik blijf er naar kijken. Ik heb hem al een keertje laten zien maar hier komt hij nog een keer met nog meer bloemen.
Groetjes en houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Willy mooie blokjes laat je zien en al 600 vingerhoedjes de lap groeit goed ook je planten buiten zien er prachtig uit.Fijn weekend groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willy. Bedankt voor je reactie. Ik zal je gaan volgen. leuk om jouw werkstukken ook te kunnen zien. Tot ziens

    BeantwoordenVerwijderen