zondag 6 mei 2012

ik ben weer los gegaan

Ik ben gisteren naar de quiltbeurs in Veldhoven geweest samen met Nelleke, erg gezellig. En dat had ik beter niet kunnen doen. Ik kon gisteren bijna niet slapen. Ten eerste omdat mijn centen op zijn, ten tweede omdat ik zoveel mooie dingen heb gezien en ten derde omdat ik niet weet waar ik nu het eerste mee wil beginnen. En dan te bedenken dat ik de afgelopen maand haast niets heb uitgevoerd qua quilten dan.
Ik zal de schade laten zien.
Twee verschillende soorten sets met mallen.
En stof en er volgt nog meer stof.
Nu heb ik het boek van Willyne Hammerstein en van Annette Gero. En daar staan heeeeeeel veel mooie patronen in. Maar eerst moet ik verder met mijn Pemberley.
Hopelijk lukt het mij om aan niets nieuws te beginnen. Ik probeer sterk te zijn.
Ik heb mezelf nu echt een koop verbod opgelegd. Ik mag alleen datgene kopen wat ik echt nodig heb.
:-) :-) :-) :-)
Houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat is het herkenbaar.....ik zou het zelf geschreven kunnen hebben, je zou wel aan alles willen beginnen, erg he? een mens wordt maar onrustig van al het moois wat voorbij komt op beurzen en in winkels en in boeken.Maar tis wel heel mooi wat je hebt gekocht.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapjes heb je gekocht.
    Succes met je patroon keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken dat wel, die onrustige nachten! Mooie aankopen!!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen