zaterdag 26 mei 2012

fietsbanden

Nu zul je denken fietsbanden. Ja, ik weer naar bloemschikken geweest. En we zijn bezig geweest met fietsbanden. Over hergebruik gesproken. Ik zal het laten zien. Corrie weet ons elke keer weer te verrassen met leuke schikkingen.

Ik heb mijn lievelingsbloemen gebruikt.
Boerentuilen zo noemde mijn oma ze, ik geloof dat ze duizendschoon heten of zo.
zulke vrolijke bloemen. Mijn oma had er altijd een rij van staan.

Nog meer fleurige foto's. Volgens mij zijn er veel quiltsters ook tuiniersters. Ik kom overal vrolijke  gekleurde foto's tegen. En daar doe ik gezellig aan mee.
Want we kunnen er weer heerlijk van genieten.

Mijn hanging baskets.
En deze vind je heel veel in mijn tuin. Hortensia's, in alle soorten en maten. Kun je zulke leuke schikkingen mee maken.
En dan heb ik ook wat plukspul in de tuin staan, tenminste ik hoop dat het dat gaat worden.

aardbeien
sla
cherrytomaatjes
kruiden
rabarber



En ik heb allemaal roze bloemen gezaaid. Ben benieuwd of ik er  een vaas mee kan vullen.
En natuurlijk niet te vergeten mijn Dahlia's. Ze komen weer boven. Heb er een hoop laten zitten en ook deze komen weer boven. Nog even geduld hebben dan weet ik of ik weer wat moois kan maken.
En het quilten dan. Eh ja, we zijn weer aan het verbouwen geweest. Nieuwe tegelvloer in de keuken en de schilder is ook weer geweest om de keuken en een stel deuren te schilderen. Nu stoppen we even om in augustus en september weer verder te gaan. Kan ik eerst even bekomen. Ben vandaag heel de dag aan het soppen geweest. Wat eens stof overal en dan bedoel ik niet de stof waar ik dol op ben.
En nu, nu heb ik vrij.
Houdoe


1 opmerking:

  1. Leuk al je planten en baskets, en nu de hele bups schoon is en jij pauze van de verbouwingen kun je weer lekker met de betere soort stof bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen