zondag 25 maart 2012

vingerhoedjes

 Wat een heerlijk weer dit weekend. Puur genieten.
De verbouwing is voorlopig klaar, het deel wat nog gedaan moet worden staat in bestelling en dat gaan we pas na de zomervakantie doen. Gisteren de tuin gepoetst. Jazeker. Heb vrijdag een hoge drukreiniger gekocht en daar zaterdag lekker mee aan het kliederen geweest. Ook de jongste vond het wel wat, dus lekker samen de tuin gepoetst.
En vandaag lekker van de tuin genoten en mijn wasje dat weer lekker buiten kan drogen. Heb ook nog de nodige Dahlia bollen geplant op hoop van zege dat er weer mooie bloemen op de tafel zullen staan. De komende week nog wat eetbaars in de tuin zetten. En mijn bloementuintje weer inzaaien. Ben benieuwd hoe alles er straks weer uitziet.
En vandaag rustdag. Nou, eerst vanmorgen nog een rondje op de mountainbike gereden. Wat is Nederland toch mooi, de molens draaide, haasjes en fazanten in het veld, en de koeien in de wei. En toen, toen was het rust lekker heel de middag
buiten zitten patchen. En omdat ik mijn Pemberley even beu was een oudje uit de kast getrokken.
Ik heb er nu 525 aan elkaar zitten. Geen idee hoeveel meer het er nog gaan worden, ik heb nog voorraad genoeg. Dus laat het lekkere weer maar komen, ik kan in ieder geval vooruit.
Groetjes en Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Beautiful fabrics, I love all the reds and pinks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heerlijk werkje is dat, ik kan ook heel moeilijk stoppen als ik daar aan bezig ben. Groetjes, Ans

      Verwijderen
  2. Hallo Willy je hebt flink wat werk verzet in de tuin.Je vingerhoedjes hebben al een mooi aantal ben benieuwd hoeveel je er nog gaat aanzetten het is in ieder geval een leuk werkje om in de tuin mee bezig te zijn.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen