donderdag 29 maart 2012

maak me gek !!!!!!!!

Bij deze quiltwinkel waar ik vrij regelmatig kom hebben ze regelmatig stofstalen. En dat is me verleidelijk. In het begin van de week was ik er ook al geweest want ik wist dat ze er weer waren. Dus ik kon de verleiding niet weerstaan en ben gaan snuffelen. Nu had ik ook nog stof nodig voor deze quilt in wording. Ik had voor
rode stof gekozen maar dat
was helemaal niet wat ik mooi vond. Ik vandaag terug om groene stof en die vindt ik wel mooi. Opgelost, zegt de eigenaresse heb je al in deze doos gekeken???? eh  nee, dat had ik ook eigenlijk beter niet kunnen doen want ik had deze al in het begin van de week meegenomen.


En daar was ik al heel blij mee. Toevallig had ik lekker in dit tijdschrift zitten snuffelen.

En daar stonden zoveel mooie kleintjes in en toen zag ik dus vandaag deze nog in de quiltwinkel.
En die kon ik niet weerstaan.
Moet eerlijk bekennen dat ik me wel een beetje schaam, ik zal je laten zien waarom.




Laten we maar zeggen dat ik een stofstalengek ben. Ik heb van sommige een hele serie daar kan ik heel veel leuke dingen van maken, toch.
Ik heb mezelf nu wel een winkelverbod opgelegd. En als iemand nog leuke ideeën heeft voor een mini laat het maar weten ideeën zijn altijd welkom.
Houdoe 



9 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit leuk!!!
    Jammie!!!
    Wat zul je genieten van je aankopen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij ben je zwaar verslaafd aan de stalen je had het al gemeld maar dat er zulke mooie tussen zaten dat had ik niet gedacht.Ik denk morgen ook maar eens broem broem broem naar Leur.Groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk is dat. Ennuh waar is die winkel !?!??!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw ... ik wilde dat hier zo'n winkel zat die steeds zulke stofstaaltjes verkocht. Meid je hebt groot gelijk hoor want daar kun je super leuke blokken van maken !!!

    En als je vertelt waar die winkel ligt dan denk ik dat met mij, die stofstaaltjes zeker een weg vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stofstalen!!! Kan mij voorstellen dat je ze niet kan laten liggen!
    Jammer dat het niet een winkel in mijn buurt is....
    Alvast fijn weekend
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou iedere quiltster wel willen, grabbelen in zo'n stalendoos. Geweldig, was die winkel maar hier in de buurt, dan was ik je misschien wel voor geweest. Geniet ervan! Groetjes, Ans

      Verwijderen
  6. piep

    wauw die zijn mooi en al woon ik in Bemfie, ik kom wel eens in die winkel van jou.

    knif mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat errug he maar ook wat heerlijk dat je daar zo van kunt genieten. Veel plezier er mee. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt groot gelijk en jij bent ook nog heel goed voor de economie. Maak er maar iets heel moois van, dat zal vast wel lukken
    Dorothea

    BeantwoordenVerwijderen