dinsdag 28 februari 2012

verjaardag

Jawel, vandaag ben ik jarig. Manlief had vrij genomen en we zijn nog onverwachts naar een leuke quiltwinkel geweest en ja ik kon me niet bedwingen.
Vanmorgen verwend door de kinderen. Ik kreeg een CD met muziek van Adel, die ik erg mooi vind. En nog wat andere cadeautjes.
Het vogelhuisje op hoge voet vindt ik erg leuk dan ik lekker naar de vogeltjes kijken. Beide moeders zijn nog op de koffie geweest en van hen kreeg ik een financiële bijdrage en die bijdrage die heb ik alweer zo'n
beetje opgemaakt aan ja, dat kun je wel raden.

Ik ben met manlief naar   Zwijndrecht geweest en heb daar wat leuke dingen gekocht. Het boek had ik vorige keer al gezien en toen was ik er al weg van. Het huisje om kleine quiltjes in te hangen kon ik ook niet weerstaan. Bij de stofjes moest ik me even inhouden ze hadden zulke mooie bloemenstofjes heb echt op mijn kiezen moeten bijten.
 Het huisje ga ik crème schilderen  zodat ik er fleurige  quiltjes in kan hangen. En het stofje op de onderste foto wat moet ik daar nu nog van zeggen. Het boek vind ik zo mooi. Er staan heel veel sterren quiltjes in met veel bloemenstofjes. En bij thuiskomst lagen er nog meer cadeautjes te wachten. Ook die zal ik laten zien. Ze hebben ook wel met quilten te maken.


De koektrommel heb ik van de jongste gekregen.
De motiefjes lijken op een patchworkdeken.
En dan sluit ik nog af met een fleurig bosje.
Te bedenken dat ik al jaren geleden gestopt ben met het vieren van mijn verjaardag en dan nog zo verwend worden is wel heel leuk. En dan vergeet ik nog te vertellen dat ik toegezongen ben door de telefoon door een ploeg collega's die vandaag moesten werken. Wat heb ik toch lieve collega's.  Dat was het voor vandaag. Straks nog aan het progessgebak en een lekker bakske koffie.
Groetjes en Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat ben je heerlijk verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.Prachtige spulletjes heb je gekregen en volgens mij ook weer een boek waar weer veel instaat wat gemaakt moet worden dus vervelen dat gaat niet op bij jou.Groetjes en nog een fijne dag Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan nog net ... gefeliciteerd.
    Je hebt leuk inkopen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen