zaterdag 11 februari 2012

nog meer voorraad

Ja, ik ben nog niet klaar met biechten. Heb trouwens heel de morgen op de schaats gestaan/gereden. Gewoon genieten. Samen met mijn zwager want hij mag ook graag schaatsen. Bij ons in de buurt is een mooi natuurgebied met veel water en daar kun je heerlijk schaatsen. En vanmiddag weer lekker prullen. Al werd ik erg een beetje sacherijnig van. Er moest een hele rand van mijn cupcakes af. De driehoekjes zaten alle kanten op behalve de goede. Die heb ik volgens mij ook nog niet laten zien. Kan er ook even geen foto van vinden.
Maar van deze voorraad heb ik wel foto's.
Hexagonnie van Eusjewel ligt ook te wachten om te worden afgemaakt.

 En weer zo'n gevuld doosje van de Xenos.
Eigenlijk zijn het vakantiedoosjes. Elke vakantie neem ik wat mee om te maken maar dat is telkens wat nieuws en het moet ook eenvoudig zijn en niet teveel plaats innemen in de caravan. Toen ik deze zag begon het weer wel te kriebelen.
Als ik hem zie liggen met dat zachte blauw en roze, houd ik dit doosje maar even uit de kast.

En dan heb ik uit dit boek nog wat dingetjes geprobeerd. Ben ook nog op zoek naar dat andere boek met de Hexagonnen. Misschien beter van niet heb tenslotte al genoeg te doen.
Meer laat ik niet zien. Waarschijnlijk bij de volgende biecht weer.
Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Heee, hexagonnie.....die ligt bij mij ook nog in het bekende laatje......leuk om haar hier bij jou te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi die Hexagonnie, waar kan je die vinden?

    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hexagonboek is nog wel te koop. Het is een herdruk, dus het zal er nog wel even zijn. Haast maken hoef je niet.
    Ook het derde boek van Liesel Niesner en Hilde Klatt is uit: "Libellchen".
    De techniek is heel verslavend.
    En wat maak je leuke dingen.

    groeten
    Dorothea

    BeantwoordenVerwijderen