donderdag 2 februari 2012

keer op keer verliefd

Ja, elke keer weer val ik voor iets nieuws. Wordt ik weer op slag verliefd en dan heb ik het over een quiltpatroon en regelmatig op een stofje wat ik echt heeeeeeeeeeeel hard nodig heb. Die patronen daar ga ik mee aan de slag en............ dan toch weer niet. Het resultaat is  dit.
Het dronkenmanspad. Gezien bij Supergoof. Helemaal verkocht was ik. Patroon opgezocht, ingekleurd van allerlei stoffen bij elkaar gezocht, mallen gemaakt en gesneden. En weer 1 klaar. Nu ligt hij in mijn kast te wachten en te wachten en te wachten.





En hier nog 1.
Gezien op het internet bij, als ik het goed heb Klazien Hoozemans. Bleek hij ook nog in de Quiltersnieuws te staan. Contact opgenomen en ja ik kreeg de ingekleurde tekening toegestuurd. Geweldig. En weer hetzelfde verhaal als boven. Kerststoffen had ik genoeg dus volgend project gestart. Lang leve de Xenos. Zulke handige doosjes en alles past erin. Maar zoals jullie kunnen zien hij zit nog steeds in een doosje in dezelfde kast als de vorige quilt in wording.
En toen.
Helemaal verliefd was ik op deze serie stoffen. Bij de stoffenclub zat een patroon en ja hoor ik weer voor de bijl. Volgend doosje gevuld.







En van deze kon ik niet slapen. Jullie allen bekend als de 'Phebe'. Ik kon het niet laten gelijk besteld bij Petra Prins. Tot mijn grote spijt is appliqueren niet zo mijn ding. Dus jullie weten vast wel waar zij nu ligt. juist, in  de kast.





 En dit is nog niet alles. Er liggen er nog meer. En nu ik de stoute schoenen heb aangetrokken en alles op de foto heb gezet. Denk ik waarom maak ik ze niet af. Ik vind ze namelijk nog steeds mooi.    
Maar dan wordt ik weer verliefd en maak ik plannen en begin ik weer aan iets nieuws. 
Weer een doosje. En dan heb ik nog niet alles laten zien. Ik weet ook niet of ik dat nog wel durf.
Groetjes en Houdoe

9 opmerkingen:

  1. Haha, zo herkenbaar! Alleen bewaar jij alles keurig in doosjes: bij mij ligt het her en der in de kast.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou ook wat kunnen verkopen, als het niet je ding is.
    Noem maar een prijs voor de phebe bv.
    Als het toevallig mijn kleuren zijn !?!?! En je wilt het kwijt, ik hoor het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep, woeps, jij hoeft zelfs niet te Winkelen in eigen kast, ....het ligt al klaar

    Mieke haar voorstel is prima vind ik, maakt plaats vrij in je kast en je hoofd en dan kn je weer verder...

    En ja dat hebben we dan weer met onze virtuele wereld he.....alles zoet je voorbij komen en de verleiding iq zo groot...

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We kunnen elkaar een hand geven, ik heb nl. dezelfde "ziekte" Er ligt bij mij ook een berg begonnen projecten, die wachten ook op die ene keer maar..........of die ooit zal komen?

    Weet je, ik ben blij dat ik niet de enige bent, zucht.

    quiltgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier nog ene, alhoewel, heb er 2 begonnen, 1 is er om te beginnen en nog ene die ik van gisteren klaargelegd heb, de uitprint toch al, hahaha
    ja, verkopen zoals mieke zegt, komt er meer plaats vrij, voor andere !!!! je mag me ook altijd op de hoogte houden van stofjes enz
    knuff, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn wel mooie projekten die nog in je kast liggen, maar gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Het is tenslotte een hobbie.
    Groetjes WilmaO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dit is zo herkenbaar. Gewoon elke keer iets van deze projecten uitkiezen om aan te werken. Komt het toch een keer af. Zo doe ik het.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Willy ben maar blij dat je steeds verliefd word op allerlei stofjes en patronen,stel je voor op een andere dan Bert dat zou dan een stuk minder zijn.Ik zou niks weg doen maar gewoon wachten tot je er zin in hebt om aan te beginnen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen