zondag 19 februari 2012

fleurig

Afgelopen week weer naar bloemschikken geweest. Zie hier het resultaat. Traliewerk met daartussen
Gerbera's. Het was de bedoeling dat er tulpen tussen kwamen maar de Gerbera's hadden zo'n vrolijke kleur dat ik ze niet kon weerstaan. En daartussen naast narcissen en nu zag ik net dat ook die beginnen te bloeien.
Er konden ook nog serpentines tussen gehangen worden het is tenslotte carnaval bij ons maar de tijd dat ik 4 dagen carnaval vierde ligt al weer even achter me.
En om maar even met vrolijke kleuren door te gaan. Hier het volgende. Ik ben verder gegaan met Hexx Gonnie.Ik laat wel even zien wat ik heb gedaan de laatste dagen. Ze heeft een gezichtje gekregen. En ook heb ik
de hexagonnen voor haar jurk aan elkaar gezet. Ik heb nu twee panden en hoop die komende week nog aan elkaar te kunnen zetten. Komt er misschien toch nog wat af uit de voorraad. Zou dat even mooi zijn. Ik ben alleen voorzichtig, doe geen toezeggingen want ik ken mezelf al een beetje.
Dat mag ook wel na bijna 47 jaar.
Groetjes en Houdoe.


3 opmerkingen:

  1. wat zal ze mooi worden, ik moet nog op zoek naar de oranje spinnenstofjes van halloween, kan ze toch moeilijk in blond steken met een roze jurk, tssssssssss, hmmmmmmmm, idee? :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat zo'n leuke pop die Hexx Gonnie. Ben erg benieuwd als jouw pop klaar is.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy een pracht van een jurk zal ze straks aan hebben ook mooie stof heb je voor de benen uitgekozen.Je had bloemschikster moeten worden dat heb je echt in de vingers.Groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen