dinsdag 14 februari 2012

cupcakes

Vorige keer had ik jullie nog wat foto's willen laten zien van mijn cupcakes maar kon ze natuurlijk nergens vinden. Nu ik heb ze gevonden en hier zijn ze.











Nu alleen nog door quilten en dan kan hij in de keuken opgehangen worden. En dan wil ik ook even wat laten zien. Ik heb niets met Valentijn, doe er niet aan mee maar heb vorige week wel iets heel liefs gekregen van mijn beste vriendin.
Ik had schaatsen die te klein waren en heb die aan haar gegeven voor haar kinderen. En toen kreeg ik dit. Ze zijn eigenlijk te mooi om op te eten. Maar vanavond bij een lekker bakje koffie gaan we er van genieten. Er zit er 1 bij met een gezichtje, die vind ik het grappigst. Misschien kun je hem hier goed zien.
Hij zit links onderin.
O ja, en dan nog even wat van mijn Pemberley laten zien. De randen zijn echt te kort kijk maar. Iemand anders vertelde hetzelfde probleem te hebben zij heeft de driehoeken verlengd. Ik denk dat ik dat ook maar ga doen ik zou het anders niet weten. Iemand misschien een idee.


 En dan nog een vraagje wie kan mij vertellen hoe ik een fotocollage kan maken. Ik vind ze namelijk erg leuk maar heb nog niet kunnen ontdekken hoe dit moet. Alvast bedankt.
Groetjes en Houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Het is niet zo veel. ik zou uithalen dubbelvouwen en in het midden vastspelden, aan het eind vastspelden en dan de ruimte gelijkmatig verdelen.
    je zal zien dat het dan meevalt en de quilt gaat niet lubberen aan de randen. Het lijkt op de foto of de rode bies iets te ruim aangezet is waardoor dit kan ontstaan, veel succes ermee want het wordt een mooie quilt

    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep hey meid
    eerst antwoord op je vraag van de collages, je kan picasa downloaden, gratis en daár kan je heel simpel collages mee maken.

    prachtig die cupcakes,,mag ik vragen van wie het patroon is? heb dochter die zo graag bakt, dus zou een leuk cadeau zijn.

    Probleem van de te korte kanten.....ik denk de driehoeken hoor.

    knufmieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die cupcakes vind ik helemaal leuk.
    En de kleuren passen er helemaal bij.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen