zondag 5 februari 2012

Bloemetje

Ook ik doe nog even mee vandaag. Heb van de week al wat laten zien. Maar hier zijn ook nog een paar hele makkelijke blokjes. Ik  had ze al geknipt klaarliggen. En nu zijn ze ook nog klaar.
Vandaag ben ik met wat anders bezig geweest. Ook een hobby van mij maar eentje die ik alleen maar in de winter kan doen.  En dit is mijn materiaal. Samen met de jongste weer op het ijs gestaan. Beide zonen vinden het hartstikke leuk om te schaatsen en kunnen het ook allebei. De oudste had alleen nieuwe schaatsen nodig hij heeft nu maat 48 en dan is 43 toch echt te klein. Ja, die leeft echt op grote voet. Morgen ga ik met een schaatsvriendin hier schaatsen.
En als het meezit gaan we van de week nog wat vaker. Heerlijk. Moet wel lachen om al die mensen die het alleen maar koud vinden. Gisteren met als die bevroren mist op de takken wat kan ik daar van genieten.

1 opmerking:

  1. Hallo Willy je gaat toch vooruit met Jane en je zoon heeft mooie grote!!schaatsen gehad ben benieuwd of zn voeten nog groter worden.Veel plezier op de schaats daar moet je van genieten zolang het kan.Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen