woensdag 8 februari 2012

Allemaal toppen

Nee, ik ben niet aan het zweven boven de boomtoppen. Vorige week heb ik wat doosjes laten zien. Nu laat ik wat toppen zien. Ze zitten in elkaar en dat was het. De rest moet nog.

Dit is 1 van de quilts die ik helemaal met de hand in elkaar heb gezet. Een patroon uit de Ariadne. Ik was helemaal verliefd op de stofjes. Ben begonnen met hem door te quilten, toen alles weer uit elkaar gehaald en dat was het dan. Nu ligt hij in een mand te wachten op, ja op mij waarschijnlijk.





De volgende quilt is een blok van de SBS. De quiltwinkel waar ik regelmatig kom had zulke mooie stalen stof, die kon ik niet laten liggen. Ik ben ook helemaal weg van de blended quilts. Dus deze gemaakt. Alleen nog door pitten.











En dan nog een mini kerstboom. Een logcabin uit een boek van  de
                                                       bieb. Maar ook deze is nog niet af.
Weer ontbreekt de achterkant en het door pitten. Misschien voor de volgende kerst. Maar daar heb ik deze ook nog voor liggen. Die aan de rechter kant dan. Helemaal verliefd op de stoffen en dan vooral de randstof. Die zie je in de grootste bomen. Deze zelf gemaakt en getekend en met de naaimachine in elkaar gezet. En ook die ligt op de stapel, ik zal maar zeggen "de doorpit stapel". Zou het ooit nog goed komen.
Ik weet het antwoord niet. Ben ook veel te moe om me daar druk over te maken. Veel gewerkt en op de schaats gestaan en dan slaap je al snel bijvoorbeeld in de bank en quilten ,tja dat lukt dan even niet meer zo goed. Ook van de week geen sopdoek aangeraakt. Het gaat weer wel een keer dooien of misschien morgen dan heb ik hulp en dat werkt toch een stuk makkelijker. Hoezo verwend.
Dat was het weer voor vandaag. Groetjes en Houdoe.

1 opmerking:

  1. Ooh, wat zonde, zulke mooie toppen! Toch maar een keer quilten.....

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen