zondag 29 januari 2012

verwaarloosd

Ja, ik heb haar verwaarloosd. Probeer het nu wel goed te maken. Jullie zullen denken waar gaat dit over.
Dit gaat over mijn bloemetje. Maar kijk. Een rand aan elkaar gezet en deze rand weer aan de rest gezet. Heb ik alles weer goed gemaakt.









Even niet naar mijn oude maar erg warme sloffen kijken.

Ook nog lekker naar het bos geweest. Wat een blubberzooi.
En wat nostalgie, waarom, er wordt weer veel gepraat over schaatsen en hier heb ik in mijn  jonge jaren heel veel geschaatst op mijn kunstschaatsen. Die zijn ondertussen vervangen door Noren.  En daar hoop ik dit jaar nog op te kunnen rijden. Sneeuw vindt ik wel mooi maar vriezen en op natuurijs schaatsen dat is pas echt genieten.










O en dan wil ik nog even dit laten zien.
 Mijn Kerstroosjes. Ik kon ze niet laten staan bij de bloemenzaak.














Dat was het weer. Houdoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen