zaterdag 21 januari 2012

pemberley quilt, weer een randje

Weer een rand erbij. Deze keer duurde het wat langer. Heb veel gewerkt deze week en andere verplichtingen gehad, maar het is me gelukt.
Zie hier,

De laatste is er een van dichtbij. Ik heb afgelopen week ook de nieuwe quiltmania gekocht en daar zag een quilt in staan waar ik als een blok voor ben gevallen. Ik heb hem gelijk besteld als hij binnen is laat ik hem zien en ook een boek wat ik heb besteld van dezelfde ontwerpster. Ben erg benieuwd hoe hij in elkaar zit.
Ik ben afgelopen week ook weer op een andere manier creatief geweest.



Jullie zien waarschijnlijk het losse glas wel. Het glas wat er tussen zit geeft een winters sfeertje en is erg mooi. Onze lerares weet altijd weer iets moois te bedenken en het is ook altijd heel gezellig. Hoe kan het ook anders met 7 vrouwen.
Dat was het weer. Houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig arrangement heb je gemaakt met de bloemen Wilhelmina....en je quilt wordt een plaatje...wat een prachtige kleurtjes en stofjes....zit ook op de Quiltmania te wachten....ben een beetje weg van Yoko Saito nou...kijken wat het word......groetjes en succes met alles....Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy prachtig is je bloemstuk geworden dat heb je ook goed onder de knie. Maar ook je quilt is weer gegroeid en word steeds maar mooier.Wat lees ik nu ben je gevallen voor een patroon!!!!Toch zeker niet die ene die je stuurde met de kleine stukjes?Maak dan je borst maar nat!Ben zeer benieuwd.Groetjes en een fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie quilt welke je aan het maken bent, ik ben benieuwd wat je uit de mania gaat maken, en Aztec Rose ligt wel op een heel mooie plek he?

    BeantwoordenVerwijderen