vrijdag 13 januari 2012

aztec rose

Gisteren een dagje op stap geweest met een quiltvriendin. Wij zijn eens naar Zwijndrecht gegaan om bij Aztec Rose een kijkje te nemen. ( hopelijk heb ik het goed geschreven).
Eerst de auto parkeren. Prachtig aan de rand van het water waar veel vrachtschepen langs voeren. Ik persoonlijk vindt dat geweldig om naar die machtig grote boten te kijken. Maar ook het uitzicht was oer Hollands. Aan de overkant van de kade lag Dordrecht.
Een parkeerautomaat vinden   was wat moeilijker.
Kijk maar op deze foto. Vorige week kon je hier je auto niet wegzetten. Nu wel. Alleen de zandzakken stonden er nog.








We waren er precies om 10.00 en de winkel was al open. Een heel gezellig klein winkeltje met behoorlijk wat keus en aanbiedingen.  En natuurlijk niet met lege handen naar huis.
Ik heb mezelf getrakteerd op wat stofjes George Clooney zou zeggen "what else".
Ik ben voor bruin gegaan deze keer. Ik heb namelijk al wat snuffelwerk gedaan en kan maar niet beslissen wat het volgende gaat worden maar dat laat ik jullie nog wel een keertje zien.



In de grote bruine lap zit een klein ingeweven motiefje. Zo hadden ze er nog veel meer. En ze waren in de aanbieding. Hele mooie stoffen met een klein beetje meer.
Dat was het voor deze keer. Ik ga koffie zetten en hoop dat Silent Witness weer komt vanavond. Er wordt volgens mij niet meer gequilt.
Houdoe.

1 opmerking:

  1. Hallo Willy wat een fijne morgen hebben we gehad en ik had gewoon niet in de gaten dat jij nog een foto genomen had van Zwijndrecht {met de telefoon?].Je lapjes zijn mooi en nu ik erna kijk denk ik ook van had ik er maar een paar meer meegenomen maar dat is weer voor de volgende keer zullen we maar denken.Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen