donderdag 1 december 2011

ziek, zwak en............

Ik heb de laatste weken niets gedaan. Ik ben zelfs afgelopen week thuis geweest. Had namelijk Bronchitis. Nog nooit gehad. Hoesten, hoofdpijn, geen fut en als ik al wat deed viel ik daarna in slaap.
Ik ga morgen weer proberen te werken. Hopelijk lukt dit ook. Afwachten maar.
Ik ben weer wel wat op het internet aan het rondstruinen en ook ik kwam vandaag de huisjes tegen.
En jawel ook ik ga het proberen. Ik heb zelf al een tekening gemaakt maar ze zijn wel iete piete peuterig klein. Maar nu heb ik ook een doel gevonden voor mijn stoffenclub stofjes van 10x10 cm. Foto plaatsen lukt me niet maar hier is de link. 

http://buildinghousesfromscraps.blogspot.com/
 Nou dat was  het weer voor vandaag.
Groetjes en Houdoe.


1 opmerking:

  1. Hallo Willy ik hoop dat je gauw beter zal zijn.Wil je nog bedanken weet je nog dat je me uitlegde hoe ik labels op een blog moest zetten nou is het gelukt was het je vergeten te vertellen.Fijn weekens en de groeten Nel

    BeantwoordenVerwijderen