zaterdag 17 december 2011

vingerhoedjes

Ik heb mijn vingerhoedjes lap weer opgepakt. Ik was even vingerhoedjes moe.
Heb er nu zo'n 400 aan elkaar zitten. Heb lekker
een weekendje vrij dus kan ik lekker gaan prullen.
O ja, even vertellen. Ik heb gisteren  op het werk voor fotomodel gespeeld.
Ik werk in de ouderenzorg en dan denk niet zo gauw aan een fotomodel. Het zit zo. Wij krijgen regelmatig bijscholingen over verpleegtechnische handelingen. Nu moesten er gisteren foto's worden gemaakt over een paar van die handelingen voor het digitaal schoolbord die weer gebruikt worden voor de bijscholingen zodat een en ander wat duidelijker is. En ik mocht al die handelingen uitvoeren en daar werden dan telkens foto's van gemaakt.
We hebben wel erg gelachen. Ja werken in de ouderenzorg is erg afwisselend en leuk/fijn om te doen. O ja, en de dag daarvoor kregen we ons kerstpakket ook al zo'n leuke verrassing. We zijn echt verwend. Twee dagen met een fleurig randje erom.
Groetjes En Houdoe

1 opmerking:

  1. Ohhh wat een pracht...ik blijf er verliefd op iedere keer weer als ik een vingerhoedjesquilt op iemands blog zie! die van jou is echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen