donderdag 29 december 2011

kerstcadeautje

Hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad. Ik in ieder geval wel. 
Ben ook nog verwend. Heb een quiltboek gekregen waar ik al lang zin in had. En cadeaubonnen van een quiltwinkel bij mij in de buurt.
Dit is het boek.

Er staan hele mooie quilts in, gemaakt van hele kleine stukjes.
Ben me al aan het verlekkeren welke ik nu weer ga maken.
Tja, en ik kon het niet laten ben weeeeeeeeer aan een nieuwe begonnen.
Het patroon heb ik bij Dorry gekocht op de beurs in Veldhoven.
De Pemberley quilt. De stofjes lagen gewoon te roepen in mijn quiltkast en dus ben ik weer aan iets nieuws begonnen. Ja. alweer. Ik schaam me diep :-).
Even wat foto's laten zien.
En nog een.

Nou dat was het weer voor vandaag.
Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar.
Houdoe

1 opmerking:

  1. Hallo Willy je blokken zien er prachtig uit.De kerstman wist precies wat je op je verlanglijstje had![het boek]Ben ook gevallen voor de lensquilt heb de stof ook al binnen.Voor jou en je familie een heel gelukkig nieuwjaar en dat we maar veel stof mogen wegwerken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen