woensdag 14 december 2011

huisjes bouwen

Tja wat zal ik er van zeggen. Ik ben maar eens in mijn voorraadje gedoken om me voor te bereiden op het bouwen van mijn huisjes.
 Mijn idee ligt hier op tafel maar wat een kleuren. Zal ik nu deze nemen hierboven of........................
deze of allebei???? Hellup, ik weet het niet, de 1 is lekker vrolijk en de ander is wat zachter met Japanse stofjes erbij ook mooi. Dat wordt denk weer wakker liggen vanavond.
Gisteren nog naar de bloemschik geweest  en zie hier.



Met dank aan Corrie die ons telkens weer inspireert. Ik ga namelijk 1 x per maand naar haar toe om te bloemschikken,. Ik kan jullie wel vertellen dat telkens als ik bij haar kom ik mijn ogen uitkijk wat kan zij decoreren en dat niet alleen ik heb ook altijd zin om thuis weer wat te gaan doen. En dat niet alleen  het is ook altijd zo gezellig. Van het weekend weer aan de slag met nog wat groen en kerstballen. Ze had ook zo'n leuk idee. Een groot windlicht met onderin sneeuw ( tussen vulling quilt) mooie takken op het windlicht ook groene, ballen en lampjes erin maar onderaan die takken had ze glazen pegels hangen die in het windlicht hangen. Snappen jullie het nog.
ik ga vragen of ze een foto doorstuurt of haar site kunnen jullie het ook zien.
Ik stop ermee voor vandaag, het is koffietijd.
Groetjes en houdoe

1 opmerking:

  1. o jeetje, hier hetzelfde, kiezen uit de stofjes, lolll
    knuffs

    BeantwoordenVerwijderen