zondag 4 december 2011

Dear Jane/Bloemetje

Ik weet het een dag te vroeg maar (er is altijd een maar) ik heb morgen helemaal geen tijd om een Dear Jane verhaaltje te plaatsen. Dus doe ik het toch maar vandaag. Alles wat ik heb gemaakt heb ik gedaan nog voor ik ziek werd. Gelukkig ben ik nu weer zo goed als opgeknapt en ben weer met quilten begonnen. En ik heb ook al wat aan  kerst decoraties gedaan.
Maar eerst de foto's van mijn bloemetje.






En dan de laatste van het totaal.

Vier rijen aan elkaar. Ik wordt er wel vrolijk van al die gekleurde blokjes.
















 En nu wat anders. Bloemschikken, ook mijn ding, maar ja je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.
Ik heb geprobeerd een krans te maken van snoeihout . Er moest een boom geknot worden in de tuin en nu dacht ik laat ik eens een kransje maken. Dat zijn er uiteindelijk 2 geworden. 1 Staat er buiten en daar gaan straks vetbollen en zo in voor de vogels en de andere krijgt binnen een plaatsje. Waar weet ik nog niet omdat hij erg zwaar is. Dus ophangen gaat volgens mij niet lukken. Voorlopig ga ik in allebei wel lichtjes doen en de rest zie ik wel.

 Ook deze heb ik gemaakt. Met de kerst gaan er ballen en zo in en vers groen want dan zal het groen wat er nu in zit wel aan zijn eindje zijn.
Vandaag ook nog gezellig Sint gedaan bij mijn moeder. De kleinkinderen zijn weer verwend en de grote kinderen trouwens ook.
Was wel een bijzondere dag mijn nichtje had haar vriend uit Engeland bij en dus moest ons stoffige Engels opgepoetst worden. Volgens mij is dat wel een beetje gelukt ook de kinderen hebben hun school Engels een klein beetje kunnen testen weten ze gelijk hoe het is om echt Engels te praten en dat valt toch niet altijd mee.
Tot de volgende keer, pas goed op want Sint is nog steeds in het land.
Groetjes en Houdoe




1 opmerking:

  1. Hallo Willy wat mooi om al vier rijen aan elkaar te zien en ook fijn dat je weer beter bent.Prachtig bloemstuk heb je gemaakt maar je kransen vind ik toch ook wel heel leuk geworden.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen