zondag 30 oktober 2011

Weinig gedaan

Ja, waar zal ik eens beginnen. Mijn weekje vakantie zit er bijna op. Afgelopen week niet zoveel quilterigs gedaan. Heb de laatste cursusochtend gehad voor het quilten met de naaimachine. En ik ben ook nog naar Ahoy geweest. Naar de handwerkbeurs.
En natuurlijk heb ik wat gekocht. Bij Bobbin.
Wat lapjes stof, garen en ik ben niet bezweken voor Hooked maar dat was erg moeilijk want die hadden me toch leuke tassen. Ik heb ook nog een patroon en stofjes gekocht.
Ik ben erg streng geweest voor mezelf want er lagen nog geweldige borduurboeken en borduurpatronen maar ik heb ze niet meegenomen. Soms moet een mens streng zijn voor zichzelf en verstandig, erg moeilijk voor mij, maar het is me dan toch gelukt.
Afgelopen week ook nog heerlijk naar het bos geweest. Ik houd wel van al die herfstkleuren.















Dat was het voor vandaag. Vanmiddag nog maar even genieten van een boswandeling en morgen weer aan het werk.
 Ben wel benieuwd wat er de afgelopen week is gebeurd. Groetjes en Houdoe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten