donderdag 6 oktober 2011

een AFFO

Ja, hij/zij is klaar. Ben er een behoorlijke tijd aan bezig geweest. Ik zag haar voor het eerst op de beurs in de oude Van Nelle fabriek 2  of misschien wel 3 jaar geleden. Mijn buurvrouw en ik waren hier naar toe gegaan om eens lekker te quiltshoppen. Toen ik het voorbeeld zag hangen bij de stitch cottage en verkocht was ik.
Rode stofjes had ik genoeg en het patroon kwam ik tegen in een oude patchwork, deze aangepast en voila ik kon beginnen. Maar omdat er zoveel verleidingen zijn bleef zij liggen wachten en wachten totdat de man des huizes vond dat eindelijk die quilt voor de gang maar eens afgemaakt moest worden. En nu hangt zij in de hal.


Ik zou bijna met mijn stoel in de hal gaan zitten, kopje koffie erbij en lekker genieten. Ze fleurt heel de hal op.
Groetjes en Houdoe.

1 opmerking:

  1. Hallo Willy echt eer heb je van je werk de quilt is prachtig geworden en wat een prachtige stoffen heb je er voor gebruikt.Dat word echt een blikvanger in de hal.Smaakt deze affo niet naar meer??Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen