woensdag 5 oktober 2011

Dear Jane

Volgens Nelleke is er vandaag een update van de Dear Jane. En vond ze dat ik daar ook maar aan mee moest doen. Nu ga ik niet zo snel als Nelleke maar vond het wel een goed idee een flinke stok achter de deur zegt maar gerust boom achter de deur.
Dus hier de foto's.

Nu moet ik wel eerlijk zeggen. Ik had er al een aantal klaar liggen Was ik even vergeten. Het lijkt of ik erg hard heb gewerkt. Heb ik natuurlijk ook gedaan. Ik heb er weer een stuk of 10 voorbereid zodat ik lekker voor de tv. kan prullen. Ook moet ik de lange sashings eraan gaan zetten. Ben wel benieuwd want ik heb alleen lange rijen, wordt vervolgt.
Ook heb ik zo'n handig ding om te appliqeren. Weet bij god niet hoe het heet. Zal hem/haar even laten zien.
Nu krijg ik temninste wat strakkere lijnen en vouwt de stof als vanzelf naar binnen.
Nou ja, bijna dan. Heb ik bij quiltende Wilma gekocht. Op naar de volgende update. Nu moet ik wel blokjes gaan maken want alles wat ik heb gemaakt staat al op de weblog.
Tot volgende keer Houdoe.

2 opmerkingen:

  1. Mooie blokken.
    Ik heb het vouwbeentje ook voor het appliqueren. Erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy,mooie blokjes ik herken er een paar die ik ook afheb.En tien blokjes voorbereid daar zit toch ook al wel heel wat werk in.Ik ken het vouwbeentje niet ben benieuwd hoe het werkt.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen