zaterdag 10 september 2011

veel kleur

Het is al weer een weekje geleden maar het was echt genieten. Het bloemencorso in Zundert. Prachtige kleuren en ontwerpen. mijn favoriet zal ik zo laten zien. Heb veel foto's genomen vooral voor de kleuren.
Om ideeen op te doen. En dat lukte prima. Ik wil namelijk ooit een quilt gaan maken met kleuren die in elkaar overlopen. De wagen met de astronauten die heeft gewonnen had niet mijn voorkeur. Maar ja, ieder zijn smaak.
Ook deze vond erg mooi. Ben een tijdje geleden naar de tentoonstelling van Ans Schipper geweest.
Zij had prachtige quilts van mooie batikstoffen.
Ben dus ook maar eens mijn batikstoffen op gaan zoeken. Ik had ook nog de mazzel dat de quiltwinkel bij ons in het dorp stalen had van allerlei kleuren batiks. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen