dinsdag 27 september 2011

Dear Jane

Ook ik heb een Dear Jane. Nou ja, in wording dan. Ben er sinds maart 2008 mee bezig. Ik heb ook een tijdje een Dear Jane Bee gevolgd. Leuk om te zien hoeveel verschillende Dear Janes er werden gemaakt.
En hoe ik werd gestimuleerd om toch elke keer weer verder te gaan. Vraag me niet hoeveel blokken ik heb gemaakt. Volgens mij rond de 70. Ik heb haar weer tevoorschijn getoverd en het begint weer te kriebelen. Maar eerst moet ik nog een ander project afwerken. Foto volgt nog. Hier wel een paar foto's van mijn Dear Flower Jane.
Ik probeer haar te maken van allerlei bloemenstofjes.




Ik heb tussen de blokken al wel de sashing gezet.
Tussen de rijen moet ik het nog doen.
Ik hoop binnenkort wat rijen aan elkaar te kunnen zetten.
Er ontbreekt echter 1 ding en dat is tijd.
Nee, dat klopt ook niet. Tijd genoeg. Ben namelijk een aantal dagen vrij maar die heb ik buiten met een leesboek doorgebracht in de zon. Heerlijk. En bij wat vriendinnen op bezoek geweest ook gezellig.
Dus mijn Bloemetje moet nog even wachten.

1 opmerking:

  1. Verrassing ik dacht dat zijn bekende quilts in wording en toen viel het kwartje Wilhelmina!!Welkom in bloggerland hardstikke leuk.Je hebt al veel blokjes klaar van je Dear Jane en als je ze aan elkaar gaat zetten zal het misschien net de boost zijn om er mee verder te gaan.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen