vrijdag 16 september 2011

dahlia's en vingerhoedjes

Na gewerkt te hebben even lekker in de tuin gezeten met "Landleven"en een lekker kopje koffie.
En daar stond een leuke bloemschikking in. Ik gelijk aan de slag gegaan. En dit is het resultaat. Het lijkt niet op wat er in Landleven stond maar het fleurt de boel wel lekker op.

 En dan hier ook mijn vingerhoedjesquilt. In ieder geval het begin ervan.
Het einde is nog lang niet in zicht maar dat hoeft ook niet. Het is leuk om tussendoor te doen. Ik ben alleen aan allebei de kanten begonnen met hoedjes aan te zetten. Heb er nu zo'n 200 aan elkaar zitten en nog heeeeeeeeel veel geknipt liggen.
Maar eerst moet ik een ouder project afmaken. Dat laat ik volgende keer weer zien.
Groetjes.

1 opmerking:

  1. Dahlia's doen mij altijd denken aan mijn grootouders. Die hadden er veel in de tuin staan.
    Mooie vingerhoedjeslap !

    BeantwoordenVerwijderen